Avatar billede DDTech Praktikant
21. september 2014 - 23:34 Der er 1 kommentar

3 skærme på 1 PC (ikke spil)

Hej Eksperter

Jeg har en PC (HP ProDesk 400 G1, H81 Express chipsæt, HD4400 grafik)
Som jeg bruger til alm. kontor arbejde.
Jeg vil gerne have 3 skærme tilsluttet, alle 3 via DVI
På Bundkortet er der 1 DVI udgang
Kan jeg bare købe et billigt grafikkort med 1 DVI + 1 HDMI og få 3 skærme den vej?
Eller skal jeg ud i et mere advanceret setup?

De skal ikke bruges til spil eller anden tung grafik, bare Word på den ene skærm, Excel på den anden og browser på den tredje
22. september 2014 - 06:12 #1
Bemærk: OnBoard Grafikkort/udgang blive disablet/Slukket når systemet kan se et andet grafikkort ...

Så du skal have er grafikkort med 3-4 (DVI) udgange.