Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
23. september 2014 - 15:57 Der er 15 kommentarer

Mit apple id vil ikke virke

Hej, idag har jeg nulstillet mit apple id, og så har jeg nulstillet hele min Ipad, for jeg ville gerne starte helt forfra. og så kommer den og siger hvad for et sprog jeg vil bruge,det land jeg bor i og netværket jeg ville bruge. og så kommer den så og siger den jeg skal skrive min apple id, og det gør jeg så, også siger den "nathaliekaas@me.com, kan ikke bruges til at låse denne ipad op."
og jeg har også prøvet med "nathaliekaas@icloud.com" men den kommer og siger det samme. HVis jeg prøver den anden kode jeg havde før, siger den at det er forkert.

Det vil betyde rigtigt meget hvis nogen gad at hjælpe mig, for jeg kan ikke bruge min ipad, og bruger den i skolen
Mvh Nathalie
Avatar billede sky Nybegynder
23. september 2014 - 18:32 #1
Hvordan har du nulstillet dit Apple-ID ?.

Har du taget backup af din Ipad i Itunes inden du installerede som ny ?.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
23. september 2014 - 21:25 #2
På min ipad, den bad om mit apple id, men den sagde det var forkert, og så stod der jeg kunne nulstille den, og det gjorde  jeg så.

Nej har bare valgt "slet alt indhold og indstillinger".
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 07:38 #3
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
24. september 2014 - 08:55 #4
Det har jeg allerede gjort.

Altså min Ipad siger "Denne Ipad er i øjeblikket forbundet til et Apple-id (n*****@c****.com)Log ind med det apple-id, som blev brugt til at indstille IPad.
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 09:23 #5
Det stemmer heller ikke overens med de to første emails du nævnte, med det som du får at vide din ipad er låst med.

domæne navnet starter med c, i følge den besked du siger du får. me nde to andre du nævnte for er me.com og icloud.com.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
24. september 2014 - 09:45 #6
Ja og det forstår jeg heller ikke, for man vælger jo mellem "me.com" og "icloud.com"
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 09:55 #7
Hvad mener du med at man vælger mellem "me.com" og "icloud.com" Du bruger kun EN mail som apple id. icloud adressen er bare en ekstra som apple giver dig.

Så som jeg ser det, er det den forkerte email-adresse/appleid, du forsøger at åbne din ipad med.

Du kan evt forsøge at gå på icloud.com, og logge på med det apple id du mener er det rigtige. Virker det heller ikke der, må de altså være det forkerte.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
24. september 2014 - 12:32 #8
Jeg kan godt logge på icloud.com

Altså har ikke nogen anden apple-id. Da jeg startede med at bruge min iPad, lavede jeg et apple id, og der brugte jeg "nathaliekaas@me.com"
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 12:59 #9
Okay. Det skyldes at din "find my iphone" låser din ipad

Det du gør er at du slukker din ipad helt. venter derefter 5 min.

Så logger du på icloud.com med dit apple id.

gå under "find my iphone", og op under "alle enheder" og der skulle din ipad gerne stå som offline. Tryk på krydset og fjern enheden derfra.

Nu burde du kunne starte din ipad og kunne logge på som fra ny af.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
24. september 2014 - 13:14 #10
Den finder kun min Iphone. tror det fordi de er synkroniseret?
Men skal jeg så bare fjerne min iphone?
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 13:32 #11
nej lad være med det. Det har jo intet med din iphone at gøre.

Det lyder altså til du bruger en forkert apple id.
Avatar billede Blandy Praktikant
24. september 2014 - 13:42 #12
Når den skriver at ipaden er bundet til n*****@c****.com)så det som regel rigtigt. har aldrig oplevet andet.

Så dit apple id er ikke de to du ellers har nævnt.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
24. september 2014 - 14:59 #13
Men har ikke brugt en anden, ved ikke hvad det skulle være med et C?
Avatar billede Blandy Praktikant
25. september 2014 - 08:18 #14
Prøv det her en gang: http://support.apple.com/kb/HT5625?viewlocale=da_DK

Hvis du kender svarende på de spørgsmål du bliver givet så burde det kunne hjælpe dig.

Håber det hjælper dig videre.
Avatar billede Nathaliekaas Nybegynder
25. september 2014 - 10:43 #15
Okay. Mange gange tak for hjælpen:D