Avatar billede thor1709 Nybegynder
23. september 2014 - 21:13 Der er 2 kommentarer

opgradering af færdiglavet hp computer

Hej

Jeg har en færdiglavet hp pavilion 700 series. model nr.p7-1070

Jeg vil høre om jeg kan sætte en 750 watt strømforsygning i den og om mit bundkort kan klare et MSI GEFORCE 750 TI

Manufacturer: Pegatron

Form factor: Micro-ATX - 24.4 cm (9.6 inches) x 24.4 cm (9.6 inches)

Chipset: Intel H67

Memory sockets: 4 x DDR3

Front side bus speeds: 2.5 GT/s

Processor socket: LGA 1155

Expansion Slots:

    1 PCI Express x16

    3 PCI Express x1

    1 Half-Length MiniCard x1
Avatar billede komputerdk Mester
24. september 2014 - 23:59 #1
Det kan være svært at svare på , da det er HP nemt kan have ændret i BIOS så det ikke helt spiller med andet grafikkort.

IH67 understøtter dog ikke PCI-e 3.0 x16 , men kun PCI-e 2.0 , men de skulle gerne være bagudkompatible.

ang. PSU - medmindre det er noget small factor PSU , så burde den passe. Grafikkortet skal du se om det evt. kan være for langt så det går i vejen for RAM, etc.

så umiddelbart kan du MÅSKE få det til at virke, men færdigbygget PCere kan godt give uventet udfordringer. Men ellers hør HP support ad , eller som minimum være sikker på at du kan bytte PSU / grafikkort igen (tror dog ikke standard PSU kan klare grafikkortet)
Avatar billede thor1709 Nybegynder
25. september 2014 - 08:38 #2
Tak for hjælpen tror jeg venter lidt og køber en hel ny pc :-D