Avatar billede millemor444 Nybegynder
25. september 2014 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Windows 7 kan ik formatere? :o

Goddav, har et spørgsmål vedr hvorfor jeg ik ka formatere min pc mere? Har formateret den 3 gange før, herinde: http://i.gyazo.com/e8d6ef305e9abeb027ceca80d8c5dbf1.png
Men det ka jeg åbentbart ik mere?

Jeg har en MSI computer fra sharkgaming, windows 7.

Nogen som ved hvordan jeg ellers ska ku formatere den?:)

Mvh Brian
Avatar billede Widefelix Novice
25. september 2014 - 20:12 #1
Der er self vejen med at købe en ny harddisk og sætte i og indtallere det igen, men så er der et ton af drivere du også skal installere. Efter hvad jeg har set giver de vidst en cd med til alle deres computere, ved ikke, men tror der ligger noget på den til det. Ellers så prøv da at kontakte Msi selv. Ingen kende rderes computere bedre end dem. Så kan de måske give dig en guide til det :)
Avatar billede pkbech Juniormester
25. september 2014 - 20:16 #2
Tror lige vi skal forstå dig rigtigt.

Du vil reinstaller windows 7 fra et genopretnings billede? - og dermed slette nye ændringer og genetabler din computer?

Tilsynladene mangler du billede nu eller nogen indstillinger er kokset. Det giver dig 2 muligheder

1.
Fejl rettelse kan du prøve at kontakte support/sælger af din PC.

2.
Du skal bruge en windows DVD/USB stik fuldte sandsynligvis med din PC men ikke helt sikkeret. Og geninstaller ved at starte via DVD/USB.

(DVD/USB Skal være samme version som din produkt nølge der er på et klister mærke på PCen eller du kan kigge via højre klik på denne computer)
Avatar billede millemor444 Nybegynder
25. september 2014 - 20:43 #3
Ja, mener at jeg kan ik formatere min pc, til frabriksny.
Men, okay, prøver at kontakte sharkgaming først, derefter msi hvis shark ik kan hjælpe mig. :)