Avatar billede grafik-anders Mester
26. september 2014 - 10:18 Der er 1 løsning

Hvordan undgår jeg hele tiden at falde af nettet på min Lenovo U330P med win 7?

Hej

Min nye Lenovo U330p med win 7 falder hele tiden af nettet (trådløst). Der er tre bjælker, når den er på og min gamle MacBook med win XP står lige ved siden af og er fint på nettet uden at falde af.

Er det en indstilling eller er det Lenovo, som ikke kan hamle op med apple-teknologi anno 2008?

Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede grafik-anders Mester
07. oktober 2014 - 15:43 #1
OK, - det er der vist ikke nogen, som ved????

Jeg har løst problemet ved at flytte min wifi-ruter, men kunne godt tænke mig et bud på, hvordan jeg skruer op for den - kan man det?

mvh.
Anders