Avatar billede Frederik2309 Nybegynder
26. september 2014 - 18:14 Der er 7 kommentarer

Lydtjenesten kører ikke

Min lydtjeneste gik ned for nogle dage siden, og den er hel væk. Har genstartet og prøvet alt hvad jeg lige kan finde på. Nogen der ved hvorfor dette problem opstår og hvordan jeg løser det, da det er ret trist uden lyden på computeren? :-)
Har windows 8.1.
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
26. september 2014 - 18:35 #1
Jeg løste problemet med en system Restore (system Gendannelse)
Avatar billede Frederik2309 Nybegynder
26. september 2014 - 18:43 #2
Det kan jeg ikke, fik ikke lavet sådan en disk fra starten af og af en eller anden grund kan jeg ikke få lov at gendanne computeren til fabrikstandard. Ringede til ASUS som er dem der har lavet computeren og de siger at det er pga en fejl i microsofts sidste opdatering der gør at jeg ikke kan gendanne, så derfor tænkte jeg at der måtte være andre muligheder.
Avatar billede Antlars Novice
26. september 2014 - 19:05 #3
Det er ikke en disk, men et program under tilbehør -systemværktøjer.
Der kan du gendanne til et tidspunkt (dato) før den opdatering.
Avatar billede peterheinzl Nybegynder
26. september 2014 - 22:26 #4
Præcis
Avatar billede Frederik2309 Nybegynder
27. september 2014 - 16:58 #5
Hvordan finder i lige det? Når jeg søger på det på computeren kommer der ikke noget frem?
Avatar billede exabb Nybegynder
28. september 2014 - 22:23 #6
Prøv at gå i Kontrolpanel>Lyd, der kan du se mulige afspilningsenheder. Højreklik i dette felt og vælg "Vis deaktiverede enheder", sæt "højttalere" som Standardenhed
Avatar billede Frederik2309 Nybegynder
29. september 2014 - 11:22 #7
Når jeg prøver på at åbne lyd kommer der en meddelelse frem der siger at windows audio tjenesten ikke er aktiveret og så spørger den om jeg vil aktiverer tjenesten, det siger jeg selvfølgelig ja til, men der sker ikke noget med den, og højtaleren er allerede indstillet som standard.