Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
27. september 2014 - 21:21 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hent fra en ArrayList

Hej jeg har en kode som tjekker mapper igennem og finder alle tif filer, så smider jeg dem ind i en ny arrayListe, så har jeg også en kode som samle  filer. Jeg vil så gerne hente alle med samme key fra hashmap og tilføje dem til samle koden, har nu prøvet alt at jeg ikke kan finde hjælp nogen stedet, så nu prøver jeg her. Jeg ved at det er med  String [] tifs = {"C://fil.....", "....."}; som sikkert skal laves om, men kan ikke få det til at virke.
Her er koden med koden som finder og koden som samler, håber en vil prøve at se på det.
Koden som hedder merg er den kode som samler.
Avatar billede welcor Nybegynder
28. september 2014 - 00:47 #1
ser ud som om koden ikke kom med.. læg den evt. ind i en gist så vi får kodehighlighting og læg så link ind i sagen her.
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
28. september 2014 - 00:53 #2
UPS fik ikke linket med ind:)
Her er den:
http://pastebin.com/eEUWEb9E
Avatar billede welcor Nybegynder
28. september 2014 - 10:35 #3
https://gist.github.com/welcor/3c43e4db2e545a5eaec8

Et par informationer:
- jeg har fjernet kaldene til Collections.sort()  i tide og (primært) utide.
- jeg har ikke erfaring med at håndtere tiff-billeder, så den delen lader jeg være op til dig :)
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
28. september 2014 - 11:59 #4
Tak, for hjælpen, men det virker forsat ikke med den samle kode jeg har:)

En der vil give en ekstra hånd her fra?
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
28. september 2014 - 12:59 #5
Ved ikke om det er noget i den stil det skal se ud:
http://pastebin.com/Q9FE1S4k

Men hvis der er sådan den skal se ud nu, så mangler jeg også at få den til at hente getAbsolutePath på filerne. Håber en eller flere som kan hjælpe.
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
30. september 2014 - 13:07 #6
Tak for hjælpen, var et start, nu virker det:)
Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
30. september 2014 - 13:08 #7
welcor ved ikke hvordan jeg giver dig point, du må gerne beskrive hvordan hvis du ved det.
Avatar billede welcor Nybegynder
01. oktober 2014 - 01:12 #8
Jeg skal bare svare, så kan du give point. Glad for at du fandt vej :)