Avatar billede RasmusHoejmose Nybegynder
01. oktober 2014 - 16:49 Der er 4 kommentarer

Problemer med Jackstick...

Hej. Jeg har et Gigabyte Technology Co., Ltd. 970A-DS3P motherboard men har aldrig kunnet få mine jacksticks til at fungere... Har set efter diverse softwares til MB men fandt det aldrig. Løsning?
Avatar billede poko1 Ekspert
01. oktober 2014 - 18:58 #1
Dine Jack til front stik eller bag stik er det det rigtige stik du har sat Audio stikket på bundkortet?
Avatar billede RasmusHoejmose Nybegynder
01. oktober 2014 - 20:27 #2
Der er både front monteret på bundkortet og ingen af dem virker...
Avatar billede poko1 Ekspert
01. oktober 2014 - 20:40 #3
De fleste kabinetter har front kabler med 2 stik som dette
http://superuser.com/questions/419038/hd-audio-or-ac97-connector-which-to-use-when-and-whats-the-difference
og skal vælges ud fra hvilke format dit Bundkort understøtter
Avatar billede RasmusHoejmose Nybegynder
01. oktober 2014 - 21:52 #4
Ja og da mit bundkort er semi nyt skal det jo være HD men det er ikke det er selve problemet. Når jeg åbner afspilningsenheder burde man kunne se den der bare hedder "højtalere" som normalt er på listen men det er den ikke hos mig. Da jeg først brugte motherboarded skulle man bruge en driver for at kunne bruge et lan kabel. Tænker det er en driver jeg mangler men har hentet alle på hjemmesiden op til flere gange...