Avatar billede MJAndersen Nybegynder
02. oktober 2014 - 11:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Itube

Jeg har på min Ipad haft en app der hed Itube. Det er nu forsvundet på mine ene Ipad menes jeg stadig har det liggende på min anden Ipad.  Det der under mig er at jeg ikke længere kan finde Itube I appstore.  Er der nogen der ved hvorfor.

Mette
Avatar billede claes57 Ekspert
02. oktober 2014 - 13:28 #1
link fra nettet til store siger, at den ikke er tilgængelig i dansk iOS store. Muligvis en fejl i 8.0.2 - timefor.tv app er også væk med samme begrundelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. oktober 2014 - 16:51 #2
jeg fik en mulighed - via itunes på pc backup af apps på den med app. Og så kunne den anden ipad bagefter i itunes installere denne.
En omvej - men det virkede hos mig.