Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2014 - 19:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wireless virker ikke på SUSE desktop

Hej

Jeg har netop  installeret SUSE men kan desværre ikke få wireless til at fungere...
Kan nogle af jer hjælpe mig med at sætte mit wireless op...dvs sikre at wireless kortet er genkendt og at den kan scanne og finde mit trådløse netværk.

På forhånd tak,
Peter
Avatar billede Andershoegh Seniormester
03. oktober 2014 - 20:04 #1
Har selv openSUSE installeret, men kender ikke nok til wifi.

har du læst denne guide.
http://opensuse-guide.org/wlan.php

Får de ikke et svar her er det min erfaring at eksperterne til linux finder du i dette forum., hvor jeg selv har fået rigtig meget hjælp

http://www.linuxin.dk
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2014 - 06:40 #2
Andershoegh fik det ikke løst men du prøvede da i det mindste så syntes du skal have pointene... så kan du lokkes til at lave et svar så lukke rjeg spørgsmålet.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
17. december 2014 - 09:17 #3
Håber meget du har forsøgt på
http://www.linuxin.dk

Så hvis du ikke allerede har slettet openSUSE, så er chancerne for hjælp, efter min menig, meget bedre der.

Er det sidste openSUSE 13,2 du har brugt. Det et jo ikke lang tid siden den kom, også med bedre muligheder for wifi end 13,1

Det er aldrig rigtig lykkedes mig at finde ud af dette lidt mystiske svar besked -besked svar system her på Eksperten, så hvis du kan lukke spørgsmålet selv vil det være rigtig fint.
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2015 - 16:50 #4
Takker for hjælpen, der arbejdes stadig på sagen fra tid til anden :-)