Avatar billede valsbol Seniormester
03. oktober 2014 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan slette helt album på en gang på en ipad

Jeg ved, at man ikke kan slette foto overfør med itunes på en ipad. Men på rejse har jeg ved adapter importeret tusindvis af foto  ved SD KORT. nu ønsker jeg at slette hele album, så jeg ikke møjsommeligt skal vælge hvert billede og slette dem.
Hvordan gøres det? Findes der et program? Kan ifunbox gøre det?
Avatar billede Blueeyez Mester
03. oktober 2014 - 23:05 #1
På min iphone kan jeg gå i fotos, neders vælger jeg fotos og så kan jeg sletter ud fra en dato..

Ser nok anderledes ud på ipad, men hvis du har nyeste IOS burde du os kunne :-)
Avatar billede valsbol Seniormester
04. oktober 2014 - 17:57 #2
Tak jeg kikker på det. og melder tilbage. vh valsbol
Avatar billede Andershoegh Seniormester
05. oktober 2014 - 08:59 #3
Hvis du ikke får en løsning her, syntes jeg du måske skulle prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået meget hjælp til min Mac der
Avatar billede valsbol Seniormester
05. oktober 2014 - 19:20 #4
Ja du har ret. Jeg kan slette dato for dato. i mellem tiden har jeg fundet ud af at jegkan bruge Ifunbox, og slette hele mapper af gangen, men din metode virker altså. Tak. JEg vil gerne give dig point, men jeg kan ikke se, hvor det skal ske
Avatar billede Blueeyez Mester
05. oktober 2014 - 22:54 #5
nu kan du :-)
Avatar billede valsbol Seniormester
06. oktober 2014 - 01:08 #6
tak
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2014 - 09:02 #7
Du skal afkrydse den lille boks der er ved mit svar og nedenunder vil der så komme en accepter svar knap ;-)