Avatar billede ddraper Nybegynder
06. oktober 2014 - 20:36 Der er 6 kommentarer

Forbinde router til modem fra Stofa

Hej folkens

Jeg har erhvervet mig en router, som jeg gerne vil bruge i stedet for den router, der sidder i det kombinerede router/modem fra Stofa (Cisco epc3925).

Den "nye" router er en D-Link DIR-645

Hvordan får jeg D-Link til at overtage den trådløse forbindelse?
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2014 - 20:45 #1
Gå ind på stofas hjemmeside og vælg mine sider,
derinde kan du gå i indstillinger og deadktivere router funktionaliteten i deres udstyr og det trådløse os.
Derefter tilslutter du din router i lan port 1 og i internet porten på d-linken.
Så tilgår du d-linkens konfigurations side og sætter den op :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2014 - 20:47 #2
Du kan os ringe til Stofa og bede dem gør det for dig :-)
Dog skal du selv sætte d-linken op..
Avatar billede ddraper Nybegynder
06. oktober 2014 - 21:23 #3
Skal jeg vælge DHCP (har ikke fast IP)? Eller skal jeg vælge en af user / pass-løsningerne (PPPoE, PPTP eller (L2TP)?
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2014 - 21:42 #4
test
Avatar billede Blueeyez Mester
06. oktober 2014 - 21:42 #5
Du skal bruge DHCP ja - de andre er VPN relateret (Ikke noget du skal tænke på)
Avatar billede ddraper Nybegynder
06. oktober 2014 - 22:29 #6
Mange tak, Blueeyez!