Avatar billede coolekim Nybegynder
08. oktober 2014 - 22:31 Der er 4 kommentarer

windows indlæser filer

hej når jeg tænder min bærbar skriver den windows indlæser filer når den har gjordt det slukker og og tænder igen og siger det samme sådan bliver den ved hvis der er nogen der ved hvad jeg kan gør så den dur igen er jeg meget taknemlig
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2014 - 19:55 #1
Hvis du trykker på F8 med det samme  gentagne gange og prøver at starte op i fejlsikret tilstand, kan den så det?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. oktober 2014 - 17:03 #2
Du kan også slukke computeren på knappen eller trække stikket, så kommer den også med mulighed for at start i fejlsikret tilstand.

Hvilket OS har du på din computer?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. oktober 2014 - 17:12 #3
Hmm Vi havde jo nok også blevet taknemmelig for en tilbagemelding fra spørger ;-)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. oktober 2014 - 19:31 #4
coolekim kan du ikke ligge et et billede her ind af det der skal på skærmen?