Avatar billede kkkbh Nybegynder
14. oktober 2014 - 12:14 Der er 3 kommentarer

Umuligt at fjerne Google Crome

Hej.

Jeg har desværre fået noget "snavs" på min pc. Det giver sig udtryk i, at ved så godt som ved hver søgning får en væld af pop-up bokse. Jeg kan så slette dem, men hvis jeg f.eks. bladrer, ja så er de r..-irriterende pop-up bokse tilbage!! Jeg har forsøgt alt, i hvert fald hvad jeg har fantasi til, og i sidste uge købte jeg så et (on-line) program til fjernelse af vira. Dette program fandt 1400 infektioner, og jeg fik dem tilsyneladende fixet. Altså lige til næste dag, der dukkede de fleste boxe op igen. Jeg skrev og beklagede mig til firmaet. De bad mig fjerne Google Crome fuldstændig. Det skulle vel også være lige til, men når jeg forsøger får jeg dette svar:

Luk alle Google-Crome vinduer, også dem i win8 tilstand, og prøv igen.

Det er lidt af et forlangende, for jeg har kun det vindue fremme hvor jeg forsøger at fjerne Google-Crome fra, altså "Tilføj- Fjern program" billedet. Håber på at få et godt råd herfra.
Avatar billede poko1 Ekspert
14. oktober 2014 - 13:28 #1
Download denne vejledning der er et link til hentning af ADWCleaner
http://gratisupload.dk/vis/712017
Avatar billede martens Guru
14. oktober 2014 - 14:54 #2
Prøv at kigge her :

C:\Users\%username%\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\

slet mappen Default ( bliver oprettet ved opstart af Chrome )

start chrome op igen ....

vupti
15. oktober 2014 - 07:14 #3
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.