Avatar billede figohunden Nybegynder
14. oktober 2014 - 15:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

3 leder kabel til 5 leder

Hej Jeg er skåret et 3 leder kabel over kan jeg sætte et 5 leder kabel i mellem eller skal det være 3 leder
Avatar billede finb Ekspert
14. oktober 2014 - 16:23 #1
Hvis du bruger 3 ud af de 5 ledninger, som er lige så kraftige som de 3, opnår du det samme.
Avatar billede frem-ad Professor
14. oktober 2014 - 17:13 #2
Er det et installations kabel i huset Så er det et meget stor NEJ

Eller er det gummi kablet, du bruger til hækkeklipperen, så kan du godt.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2014 - 18:07 #3
hvordan har du samlet det? Har du samlet i to dåser der er synlige, eller er det krympet sammen. Det er regler for hvordan et installationskabel må samles. Ligger det i jord skal det krympes.
Dit indlæg fortæller ikke hvilken type kabel det er.