Avatar billede Marting Forsker
14. oktober 2014 - 19:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dato, chauffør navn, kunde :-)

Hej  :-)

Jeg har lavet en Kørselsrapport som skulle køre  i (EXCEL 2003):-)

Hvor jeg godt kunne tænke mig, hvis den er tom i de nedenstående celler :

2H, I, J  (Kunde)

6A til 50A
6B til 50B
6C til 50C
6E til 50E
6F til 50F
6G til 50G

At den popper op med en kalender, hvor den tager den aktuelle uge dato, eller men selv kan vælge en.
Det er vigtigt den skriver uge nr. og dato med uge dag.  FX

Uge:  42
Dato: 14-10-2014 - tirsdag

Og men ikke kan komme vider før der er valgt en dato.

Jeg kunne også godt tænke mig at der heller ikke kan gemmes  før der er sat en kunde (2H) på og en chauffør (4B)  på.

Og fil navnet,  bliver gem med,  den  aktuelle dato i cellen,  kunde og chauffør navn

Så fx et helt fil  navn ville se sådan her ud :

Kørselsrapport Uge 42 - 14-10-2014 - tirsdag - firmaerne - Martin
Og hvis men ønsker at gemme den samme Kørselsrapport flere gange, så tænker jeg at den ville kunne se sådan ud her  :

Kørselsrapport Uge 42 - 14-10-2014 - tirsdag - firmaerne - Martin_2
Kørselsrapport Uge 42 - 14-10-2014 - tirsdag - firmaerne - Martin_3
Også videre:

Håber at det kan lad sig gøre at lave sådan et projekt :-)
http://gupl.dk/715106/

Jeg har oploadet en tom Kørselsrapport  :-)

Der skal nok lidt Markroer til :-)

Hilsen Martin
Avatar billede Marting Forsker
19. oktober 2014 - 11:36 #1
Hej var det lige lidt for bombastisk dette projekt?
Avatar billede Marting Forsker
25. maj 2015 - 12:21 #2
Lukke :-)