Avatar billede Soalik Nybegynder
20. oktober 2014 - 04:18 Der er 4 kommentarer

Slet playlist på Sony DVD HDD optager

Nogen der kender Sony DVD HDD optager?

Eller en anden optager, der har samme funktion.

Jeg har en optagelse jeg ikke kan slette på harddisken fordi den ved et uheld kom på playlist.

Det skyldes at Luk sidder øverst, og Opret playlist sidder nederst. Og et tryk for meget på fjernbetjeningen får markøren til at hoppe ned. Den kan desværre hoppe helt til venstre og helt til højre til venstre. I stedet for bare at være låst på den yderste. Den havde været smartere. (Så markører ikke kan hoppe mellem yderpositionerne).

I forsøget på at få den slettet, kom den til at stå to gange i playlist. Det hjælper ikke noget at afspille den to gange. Samme optagelse står der stadig to gange.  Optagelsen er ikke beskyttet, men den er dog låst fordi den ligger i playlist.

Der står masser om playlist i brugsanvisningen, bl. a. hvordan man redigerer i playlist. Men intet om hvordan man sletter en optagelse i playlist, eller hele playlisten.
Avatar billede Antlars Novice
20. oktober 2014 - 09:31 #1
Det var muligvis nemmere hvis du oplyste om Model og evt. modelnr.
Avatar billede Soalik Nybegynder
20. oktober 2014 - 13:24 #2
Hej

Faktisk irriterer det mig grænseløst at den Log in ude til højre ikke er aktiv. Pilen bliver ved med at pege mod nordvest og ikke nord som den skal for aktiv. Jeg var nødt til at bede om et nyt kodeord.

Det må være denne her:

Sony RDR-HX520
Avatar billede Soalik Nybegynder
23. oktober 2014 - 08:56 #3
Jeg ved godt at dette spørgsmål er uden kategorien. Men jeg kan ikke finde noget sted hvor jeg kan få direkte support omkring log
in. Musepilen flytter sig ikke til lodret.

Hvorfor er den log in i højre næsten altid inaktiv? Jeg skal trykke Glemt kodeord for at komme ind.

Det er en besværlig vej at logge ind.
Avatar billede Soalik Nybegynder
23. oktober 2014 - 08:57 #4
Der skal stå uden for kategorien.

Man kan ikke få lov at rette en skrivefejl, når man har sendt.