Avatar billede elpede Nybegynder
20. oktober 2014 - 08:24 Der er 2 kommentarer

Maskine vil ikke starte

Hej. Jeg har en helt ny Lenovo Ideapad U330p med Win 8 på. Anden gang jeg starter maskinen op, begynder den med at køre nogle opdateringer. Derefter beder den om en genstart. Dernæst når den frem til login vinduet og efter jeg taster min adgangskode har jeg bare sort skærm.....eller det vil sige at jeg kan se markøren, men resten er sort. Den reagerer ikke på noget. Jeg kan tvangs-lukke den og når så igen frem til login og samme historie igen. Jeg kan komme i Bios, men kan ikke komme frem til start i fejlsikret. Jeg ved ikke hvilken opdatering den har kørt, men det er det sidste jeg så den gøre. Jeg vil naturligvis tage kontakt til Lenovo men det er sikkrt en langsommelig proces. Nogen gode ideer andre end reinstall?
Avatar billede solinvictusDK Nybegynder
20. oktober 2014 - 12:28 #1
Der er desværre mange som har oplevet problemet med de nyeste opdateringer af Windows 8. Men jeg har endnu ikke set nogen løsning andet end reinstall :(
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2014 - 16:50 #2
Har man en windows cd bør man kunne starte op på den og reparere installationen, så man er fri for at geninstallere.