Avatar billede Mia_J Nybegynder
22. oktober 2014 - 11:23 Der er 3 kommentarer

Download af Photoshop???

Jeg købte i tidernes morgen Adobe PhotoShop CS og installerede det på min gamle stationære. Den er imidlertid stået af og nu kunne jeg godt tænke mig at få det over på min bærbare.
Jeg har mistet cd'en i en brand og håbede at kunne downloade programmet et sted da jeg jo stadig har registreringskoden.
Jeg har søgt efter muligheden, men det ender altid med ikke at være et direkte download, men noget der samtidig vil installere alt muligt andet som det ikke er muligt at sige nej til.
Kan det virkelig ikke lade sig gøre uden at få alt muligt skidt med?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. oktober 2014 - 12:15 #1
Hvis du dengang (da registrering af programmet var frivillig) registrerede din CS installation hos Adobe og oprettede et Adobe-id, kan du gratis hente CS2 versionen (engelsksproget) med tilhørende ny registreringskode fra Adobes hjemmeside. Kræver log in med Adobe-id.

http://www.adobe.com/downloads/cs2_downloads/

Hvis du ikke har et Adobe-id, ved jeg ikke, om du kan oprette et ved hjælp af din gamle registreringskode. Prøv!
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
22. oktober 2014 - 12:19 #2
Jeg har lige tjekket deres log in side. Du kan oprette et id.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
22. oktober 2014 - 13:57 #3
Og hvis du ikke kan. Jamen så har du altid den mulighed at kunne ringe til dem. Jeg er ret sikker på at de gerne vil hjælpe :)