Avatar billede tomse6 Nybegynder
22. oktober 2014 - 18:24 Der er 6 kommentarer

Hvilket grafikkort passer?

Jeg har en Lenovo H520, hvor der sidder et grafikkort der hedder
AMD Radeon R7 200 series(efter hvad jeg kan se er det vist PCI-Express), og nu vil jeg gerne have et der er større(til spil).
Der sidder et "Intel H61 Desktop Motherboard s1156" og processor= Intel Core I7 3770, 8GB Ram, er der nogen der kan hjælpe? evt gerne med nogle stykker at vælge i mellem, og skriv endelig hvis i mangler mere info.

På forhånd tak
Tom.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2014 - 18:47 #1
Du skal nok også lige oplyse hvad strømforsyning du har i, da det kan få indflydelse på hvor kraftigt et kort du kan putte i.
Avatar billede tomse6 Nybegynder
22. oktober 2014 - 18:54 #2
280W
Avatar billede tomse6 Nybegynder
22. oktober 2014 - 19:06 #3
Jeg kan også godt overtales til både at købe ny strømforsyning og grafikkort hvis det er, kom bare frisk med bud.

Tom.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2014 - 19:08 #4
Så bliver du nødt til at købe en kraftigere strømforsyning også.
De moderne grafikkort i dag kræver typisk en psu på 600 watt eller derover, alt efter hvilket grafik kort du putter i.
Jeg vil ikke komme med forslag til hvad du skal købe, da jeg ikke selv spiller.
Men fakta er det at din forsyning bliver for lille hvis du opgraderer på grafik. Den holder sikkert kun lige til det system du kører nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
22. oktober 2014 - 19:09 #5
For at andre kan byde ind, må du komme med en pris på hvad du vil ofre på det :-)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. oktober 2014 - 19:29 #6
Hej.

  Umiddelbart vil jeg mene, at det er "tabt tur", idet det er endog temmelig usandsynligt at der kan findes en PSU med flere vitaminer i, der kan være i så smalt et kabinet. Næste udfordring ville så blive varme - eller rettere at komme af med den igen. Et grafikkort med noget skub i afgiver en hel del varme...

De bedste hilsner