Avatar billede LukasMendez Nybegynder
23. oktober 2014 - 07:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

iPhone 6 vil ikke komme på Stofanet

Hej, jeg har lige modtaget min sprit nye iPhone 6 med posten.
Til at starte med virkede alt ganske fint. Jeg kunne komme på nettet, dog med meget svagt signal, men det lykkedes. Derefter holdt det lige pludselig op med at fungere, og jeg måtte derfor indtaste koden igen.
Men nu afviser den hele tiden.
Kan sagtens komme på fra både MacBook og iPad, men min iPhone nægter at komme på.
Derfor tænkte jeg om Stofanet måske kunne have blokeret min MAC-Adresse eller om det er selve telefonen der fejler noget?

Håber I kan hjælpe mig!
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 09:03 #1
Lyder som en fejl i din iphone.

Har du prøvet at nulstille den eller sætte den i DFU?
Avatar billede LukasMendez Nybegynder
23. oktober 2014 - 09:14 #2
Jeps, har prøvet: Hard reset, Nulstilling af Netværksindstillinger, Systemgendannelse, og så har jeg forsøgt at skifte vores Netværk fra WEP til WPA2... Nothin' works!
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 14:41 #3
Så lyder det til der er noget galt med den.
Avatar billede LukasMendez Nybegynder
23. oktober 2014 - 18:01 #4
Har snakket med Elgiganten om det, og den bliver formentlig ombyttet eller sendt til reparation.
Vi testede det også hos dem, og kunne tydeligt konstatere, at der var noget i vejen med telefonen, og ikke vores netværk der hjemme.
Så jeg lukker tråden nu! Men tak for hjælpen (:
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 18:34 #5
smider et svar så ;-)