Avatar billede joehc Praktikant
23. oktober 2014 - 08:54 Der er 1 kommentar

Import playlist/text-fil i Google Music

Hej

Jeg har tænkt mig at skifte fra spotify til Google Music, så jeg kan streame music fra min chromcast (ved spotify funker det kun ved mirrorcasting, og det sukcs).

Mit problem er at jeg gerne vil have mine spotify playlist ind i Google Music. Jeg har prøvet med programmet Portify (som alle siger man skal bruge), men det crasher - både win- og linuxudgaven.

Jeg har nu fået alle mine spotify sange ind i et text-dokument, hvor formatet er Kunster- Sang.

Er der nogen, som kender en måde hvorpå Google Music kan importere text? Kunne være nice hvis Google Music ud fra den liste fandt sangene. Jeg vil virkelig hade at skulle søge efter ALLE mine sange i Google Music .

Er der nogen som kan hjælpe?

/Joe
Avatar billede joehc Praktikant
28. oktober 2014 - 17:34 #1
Slet ingen som kan hjælpe?