Avatar billede chrisrj Forsker
23. oktober 2014 - 13:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tablet med lader på bagsiden

Hejsa

Jah, det er nok et lettere usædvanligt spørgsmål. Men jeg leder efter nogle tablets der har ladestikket på bagsiden istedet for kanten. Findes det overhovedet???

Hvis de findes, ville jeg helt klart fortrække 7" med Android 4.0 til 4.2.x (hvad der nu er muligt).

Håber I kan hjælpe. :)
Avatar billede claes57 Ekspert
23. oktober 2014 - 13:11 #1
det finder du næppe, da tablet så ville blive mindst dobbelt så tyk.
Avatar billede chrisrj Forsker
23. oktober 2014 - 13:17 #2
Jeg er heller ikke super optimistisk. Men det kunne jo være,at der fandtes nogle til displaystande, eller noget... :)
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 15:34 #3
Der kommer nok trådløs opladning til tablets indenfor de næste par år. Det varsles til smartphones så mon ikke tablets os får dette.
Avatar billede chrisrj Forsker
23. oktober 2014 - 16:05 #4
Det er muligt, men det hjælper mig desværre ikke idag. ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 17:32 #5
Rettelse. Det er allerede muligt, men jeg har ikke noget viden om det, men samsung har vidst gang i noget fremtidssikring: http://mrperfect.dk/tradlos-oplader-mobil-telefon/408-tradlos-opladning-til-samsung-note-2-modtager-qi.html

Dette kan os købes til deres S5 som jo er meget ny (læs dog på det før køb)
Avatar billede chrisrj Forsker
23. oktober 2014 - 18:13 #6
Fair nok, men jeg tror dog ikke det er relevant for os. De tablets vi laver skal bruges af demente, så det nytter ikke noget at det bliver alt for "fremtidsagtigt". ;)

Ledning=strøm er det bedste man kan gøre sig håb om at de forstår.
Avatar billede Blueeyez Mester
23. oktober 2014 - 18:31 #7
Uanset går det mod trådløs opladning, jeg formoder ikke i bruger lan kabler i de tablets os? ;-)
Avatar billede chrisrj Forsker
23. oktober 2014 - 18:58 #8
Hehe, dog ikke. ;)

Men de skal faktisk aldrig online, så lige dét ville ikke gøre nogen forskel. :D
Avatar billede chrisrj Forsker
07. november 2014 - 00:28 #9
Nå, der sker vidst ikke mere her - smid svar hvis I er pointliderlige... ;p
Avatar billede chrisrj Forsker
08. november 2014 - 13:06 #10
Okokok...de IKKE pointliderlige må også godt smide et svar! ;)
Avatar billede chrisrj Forsker
22. november 2014 - 01:24 #11
Nå, men hvis I på et tidspunkt vil have nogle points her, så må I sgu sige til. ;)

Nu lukker jeg i hvert fald...