Avatar billede oppes Seniormester
25. oktober 2014 - 22:29 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

gamle start

jeg vil gerne have den gamle start som i win 7 til win 8,1
Hvordan var det nu jeg kan få det?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2014 - 22:41 #1
http://www.classicshell.net/
Så kan du vælge mellem XP og win t.
Avatar billede keysersoze Guru
25. oktober 2014 - 22:58 #2
Ingen grund til at installere en trediepart til det - gå til desktop, højre i taskbar, vælg properties i sæt det op som ønsket i navigation-fanen.
Avatar billede Slater Ekspert
26. oktober 2014 - 08:01 #3
Hvor har du det fra, Soze? Der er ikke noget som helst med start menu derinde.

Microsoft havde oprindeligt lovet at lave en start menu update til Windows 8, som skulle have været ude i august, men så vidt jeg ved aflyste de den, fordi de hellere ville inkludere den i Windows 10 - og tjene lidt på den.
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2014 - 08:36 #4
Jeg læser spørgsmålet som at starte på desktop i stedet for start, som det så smart hedder i win8. Det er muligvis forkert tolket - i så fald skal der trediepart til.
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2014 - 09:10 #5
Mener da, (har ikke selv W8) at hvis man H-klikker på start i 8.1 så kommer den gamle menu frem al.a W7 (kaldes også den skjulte menu) og kan vælge luk computer, genstart samt alle programmer, kontrolpanel osv osv.
Avatar billede haverslev Novice
26. oktober 2014 - 09:12 #6
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2014 - 09:26 #7
Hvis du højreklikker får du rigtig nok en masse muligheder frem - men ikke direkte adgang søg, programmer osv.
26. oktober 2014 - 10:37 #8
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2014 - 13:04 #9
Respons fra spørger?
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2014 - 00:16 #10
Jeg forlader denne tråd:-(
Avatar billede oppes Seniormester
31. oktober 2014 - 10:25 #11
jeg har installeret en program : pokki, og den ser ud til at virke.
Avatar billede oppes Seniormester
31. oktober 2014 - 10:38 #12
har du prøvet -pokki- eller er det det samme som du anbefaler eller bedre?
Avatar billede oppes Seniormester
31. oktober 2014 - 10:40 #13
og skal man først afinstallere -pokki- og så installere og prøve clssic shell
Avatar billede Slater Ekspert
31. oktober 2014 - 17:04 #14
Jeg prøvede både Pokki og Classic Shell, da jeg fik Windows 8, og kunne bedre lide Classic Shell - men det er naturligvis en smagssag. Det er for længe siden til at jeg kan huske argumenterne for det, desværre.
Avatar billede oppes Seniormester
02. november 2014 - 15:23 #15
Nu skal jeg bare vænne mig til Classic Shell - hverfall en uges tid føre jeg bestemmer mig.
Hvem vil ha points? Svar.
03. november 2014 - 18:49 #16
Ping...

Vi ka' jo dele  ;-)
Avatar billede oppes Seniormester
04. november 2014 - 00:46 #17
jeg vil beholde classic hverfal foreløbig så du får points. Hvis der er ikke andre der vil dele med dig.jeg venter til morgen.
Avatar billede oppes Seniormester
04. november 2014 - 00:46 #18
ok tak for interesse!