Avatar billede jesperfrederiksen85 Praktikant
26. oktober 2014 - 16:21 Der er 2 kommentarer

Digital spejlreflekskamera, problemer med at stille skarp?

Hej

Jeg har et Olympus E-520 kamera.
Når jeg fokuserer på et objekt og kigger i kameraet stiller den ikke skarpt på det?? Men kigger jeg på skæremen bagpå på kameraet så er det skarpt, plus at selv billedet bliver skarpt?

Nogen som har en ide om hvad der kan være i vejen?

Hilsen Jesper
Avatar billede FastEthernet Novice
26. oktober 2014 - 16:51 #1
Er det i selve søgeren/øjestykket billedet er uskarpt? Ved siden af denne skulle der gerne sidde en form for "hjul" du kan rulle på og indstille skarpheden i søgeren.
Avatar billede FastEthernet Novice
26. oktober 2014 - 16:53 #2
Vil skyde på det er den du kan se skråt til venstre over AEL/AFL-knappen på dette billede:

http://news.idealo.fr/wp-content/uploads/2008/05/olympus_e520_2.jpg