Avatar billede Simon_k Praktikant
29. oktober 2014 - 05:43 Der er 1 løsning

Makro: Formel automatisk med i indsat række

Hej Alle.

Jeg tror det er en makro som jeg har brug for, men er ikke så stærk inden for dette område!

Jeg har en tabel med både formler og betinget formateringer. Når jeg så indsætter en række i denne tabel vil jeg meget gerne have hjælp til at der automatisk er de formler og betingede formateringer, som er i rækken over.

Er det muligt? Pt starter tabellen i række 7 fra kolonne A til Q og slutter i række 1.000.000. Der er en formel i række A og en betinget formatering i hele området som påvirker hvert enkelt række og er baseret på en formel der sammenligner celle A i rækken med celle A i rækken over.

Jeg håber det er til at forstå og at der er en som kan hjælpe.

Mvh Simon
Avatar billede Simon_k Praktikant
25. november 2014 - 05:46 #1
Lukker den her...