Avatar billede gotsaed Praktikant
29. oktober 2014 - 09:19 Der er 1 kommentar

geninstalleret win 7 ult. vil ikke lukke ned.

jeg har isat et TP-link netkort og derefter geninstalleret win 7 ultimate
alt virker fint bortset fra når jeg lukker ned. Den starter på det og den blå cirkel fiser rundt 10-15 sekunder, så fryser den og den bliver stående i flere dage. Jeg må slukke den på front knappen. Der er intet problem med at genstarte. Der er pt. ingen andre programmer inde - kun OS og TP-link plus opdateringer men problemet var der før opdateringer.

Den er meget svær for mig så det må være 60 point
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2014 - 09:35 #1
Kig i din Bios om der er sat nogen form for Wake-On!
Kig også i Strømstyring om du kan ændre på indsyillinger?