Avatar billede peterkrog Nybegynder
29. oktober 2014 - 15:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tvinge program til at benytte java 7.x når java 8 også er installeret

Hej derude

Jeg har en program (xx.jnlp) som hentes via Webstart. Dette program skal benytte java 1.7.0_71. (32bit) Men når Java 8 (64bit) er installeret prøver den at starte med det.

Jeg har fundet frem til Det kan styres via Java Control Panel (som bruger) og gennem deployment.properties og deployment.config som sys admin hvilken java web start der er aktiv/enabled.

Men hvilken kode til indsættes i deployment.properties og deployment.config kan jeg ikke helt finde ud af.

Jeg er ude i noget med

deployment.javaws.jre=1.7.0_71 /jnpl=http://10.10.64:8080/MDA/launch32bit.jnlp /arch=x86

Men kan ikke få det til at spille helt. Nogle med en to-do på dette?

Mvh Krogsa
Avatar billede peterkrog Nybegynder
29. oktober 2014 - 15:50 #1
Fejloprettet LUKKER
Avatar billede arne_v Ekspert
29. oktober 2014 - 15:53 #2
Har du proevet at putte:

<j2se version="1.7" href="http://java.sun.com/products/autodl/j2se" />

i JNLP filen?
Avatar billede peterkrog Nybegynder
29. oktober 2014 - 17:17 #3
Selve porgrammet er deployet og ikke muligt at rette i. Derfor skal det siom jeg forstår defineres i deployment.properties og deployment.config. Men hvad der lige skal laves der er jeg ikke sikker på