Avatar billede Destroid Nybegynder
29. oktober 2014 - 15:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Onenote 2010/2013 - skifte ordbog for en sektion eller notebook

Hej

Er der mon en venlig sjæl der kan forklare mig hvordan jeg kan have forskellige ordbøger/stavekontrol i forskellige notesbøger, på permanent basis?

Jeg har brug for at have både dansk og us engelsk i hver sin notesbog.

Onenote 2010 og Onenote 2013 (ikke den gratis).

Jeg har ikke lyst til at sidde og skifte ordbog for at lave stavekontrol et par gange om dagen.
29. oktober 2014 - 15:51 #1
Hvis du vil ændre sproget for en notesbog for at foretage stavekontrol, skal du benytte følgende fremgangsmåde:
1.Placer markøren i den fil, hvor du vil begynde at skrive tekst på et andet sprog. Eller marker teksten, hvis du allerede har skrevet teksten.
2.Klik på Sprog i gruppen Sprog under fanen Gennemse, og klik derefter på Angiv korrektursprog.
3.Marker det ønskede sprog i ruden Redigeringssprog.
4.Begynd at skrive.
Avatar billede Destroid Nybegynder
02. november 2014 - 11:58 #2
Hey

Det er en værre klude løsning, men den virker, tag jer sammen microsoft.

smid et svar
02. november 2014 - 14:53 #3
Kan nu ikke se hvad problemet er med den løsning. Det er en gang pr. notesbog, du skal foretage indstillingen.