Avatar billede cyanide Nybegynder
03. november 2014 - 19:21 Der er 1 kommentar

Liste over aktive brugere i Dynamics NAV

Kan det passe at liste over aktive brugere i Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 som standard anvender: "Windows User Logon Name (Pre Windows 2000)" - eller har den muligheden for at anvende "Windows User Logon Name" (også fra ACtive Directory)?

Har ladet mig fortælle at den ikke kan læse fra "Windows User Logon Name", men at det skal være Pre Windows 2000

Giver ikke mening i mine ører
Avatar billede leif Seniormester
06. november 2014 - 16:54 #1
Du spørger om det kan passe :-)

Jeg kender ikke præcist Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 men kan kun sige jeg kender til adskillige applikationer som bruger Pre 2000 istedet for username@domain.tld