Avatar billede v_soendergaard Nybegynder
06. november 2014 - 18:05 Der er 1 kommentar

Kan jeg købe en iphone 6 fra usa og få den til at virke i danmark

Hejsa.
Er der nogen der ved om jeg kan købe en iphone 6 over Apples hjemmeside, uden den er simlåst, så bruge shopusa til at få den tilbage til danmark og så få den til at fungere med danske teleselskaber? :-)

Mvh. Victor
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2014 - 22:28 #1
jo hvis du rooter den, men det bliver pissedyrt i told!! det er meget billigere at købe den i danmark.  DE/UK/DK har nogenlunde samme priser.