Avatar billede scape-goat Nybegynder
10. november 2014 - 15:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kør excel makro på Ipad

Hej

Er det muligt at køre en makro i Excel på Ipad?

Jeg har lavet en knap man bare skal trykke på for at den køre.

Jeg har prøvet Excel 365 (gratis bruger) og Numbers - hvor jeg kun kan redigere, kan ikke køre makroen.

Kender I til en App hvor det er muligt?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2014 - 16:30 #1
prøv igen - excel, log ind med din alm windows live-id
excel blev opgraderet (som word) d. 6-7 nov på ios, så den nu redigerer og samarbejder med dropbox. Nogle avancerede funktioner (jeg ved ikke hvilke) er dog lukket land (kræver betaling).
Avatar billede scape-goat Nybegynder
10. november 2014 - 17:18 #2
Jeg har lige indstalleret excel i dag og jeg får denne fejlmeddelse når jeg åbner filen:

Projektmappen kan ikke opdateres:
Denne projektmappe kan ikke forbindes til eksterne data, eller den indeholder makroer, der ikke kan køre i denne version af Excel.

Som jeg læser det kan jeg ikke køre makroen i min version af Excel og makro er ikke fremhævet i premiumpakken.

Har du kørt en makro på din Ipad?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. november 2014 - 17:29 #3
Jeg har ikke prøvet med makroer - bare, at den kan vise og rette i budgetfil er nok for mit brug.
Avatar billede scape-goat Nybegynder
10. november 2014 - 18:17 #4
Ok. Er makro jeg har brug for
Avatar billede scape-goat Nybegynder
25. november 2014 - 09:02 #5
Ser ikke ud som om det er muligt på nuværende tidspunkt. Prøvede også CloudOn