Avatar billede Slettet bruger
10. november 2014 - 19:55 Der er 2 kommentarer

bærebar

En HP EVNY A8 mister strøm selv når den er slukket, den tømmer ca. 15- på 5 dage uden den bliver brugt overhoved. Den er købt i maj 2014 og har været på værksted to gange, batteriet er skiftet første gang men elgiganten mener ikke at den fejler noget, hvorfor holder den ikke på strømmen selv når den er tændt, hvilke den løber tør allerede efter 2 timer på en anml. internet surfing?

Kan selve bærebaren fejler noget?
Er der nogen der har olevet det samme eller kender noget til den?

Vh. 3460
Avatar billede Infectuz Nybegynder
20. november 2014 - 15:33 #1
Der vil altid være en naturlig afladning af batterier på bærbare, telefoner o.l.

15% er ikke voldsomt på 5 dage i min bog. Virker helt naturligt.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 19:42 #2
Tak for svaret.
Jeg er klare over at batterier aflader lidt selvom de ikke bliver bugt, jeg prøvede at lade den helt op på 100% og lod stå i tre dage, hvor den mistet ca. 30%, er det også normalt?