Avatar billede ranni Forsker
17. november 2014 - 21:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Råb om hjælp til Sony KDL 46W905A

Hej.

Hvor sidder CI slotten på ovenstående TV ? ?

Jeg har læst manualen igennem flere gange uden at komme nærmere end et Ja ud for CI slot.
Jeg har lidt svært ved at pille TV èt ned her fra min kørestol.

Håber på hjælp fra jer, trods dette råb ikke hører hjemme i dette forum.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 21:21 #1
Set forfra skulle det sidde ca midtpå i venstre side:
Billedet her kunne det ligne dit tv bagfra?
http://www.tvfreak.cz/tvf/media.nsf/v/56E8C7C2CABB0EA1C1257B9C00284E29/$file/back-hi.jpg
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 21:27 #2
ser du på billedet til højre er der på den lodrette del 3 stik muligheder, og som jeg ser det komme cl slotten så som den sidste. Den er vist som et billede nederst der
Avatar billede ranni Forsker
17. november 2014 - 21:48 #3
Hej 220...
Jeg har haft konen omme og se efter, hun påstår at der ikke noget hul.
Kvinder og lede efter noget ?? de roder kun rundt i tøjbunker i forretninger  uden at se noget.
Desværre er billedet ikke med, så jeg må nok have nogle blomsterpotter og et par møbler flyttet, så se om jeg kan få kørestolen om og se om CI skal sidde, hvor jeg troede.
I manualen er den ikke aftegnet nogen steder.
Kan/vil du prøve at sende billedet/linket igen ?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 21:58 #4
Prøv denne her i stedet: http://kortlink.dk/f9vw
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 21:59 #5
Ps det kan være der sidder et plast dæksel og gemmer cl porten, som måske skal fjernes
Avatar billede ranni Forsker
17. november 2014 - 22:13 #6
Mange tak 220...

Så skal den sidde i venstre sideramme set forfra.
Nu gider konen ikke rode rundt i aften, så må jeg se om hun vil i morgen.
Det kan godt være, jeg må bilde hende ind, at hun ikke kan se Vild Med Dans , førend hun har fundet den.

Vil du sende et svar, for jeg har på fornemmelsen at du har ret.
Mange tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
17. november 2014 - 22:34 #7
Velbekomme :-)
Avatar billede Thuelund Novice
20. november 2014 - 08:45 #9
Punkt nr.4