Avatar billede vuske Seniormester
19. november 2014 - 13:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søgning i google.dk

Jeg prøver lykken - virker ikke er der nogen der ved hvorfor, det er ikke kun en fejl hos mig
Avatar billede poko1 Ekspert
19. november 2014 - 14:07 #1
Har du prøvet at dobbelt trykke ?
Avatar billede jonasfrandsen Nybegynder
19. november 2014 - 15:56 #2
Hej.

Det virker okay for mig. Der er bare lige det med at den kommer med søgeresultater inden jeg kan nå at få trykket efter indtastning. Dog som poko1 skriver så kan du bare dobbelt klikke uden at indtaste og du får denne side: https://www.google.com/doodles

Jeg gør i hvert fald :)
Avatar billede Rosenborg Praktikant
19. november 2014 - 17:05 #3
Virker også fint her :)
Avatar billede vuske Seniormester
19. november 2014 - 18:24 #4
Jeg ved ikke hvad I mener med at det virker fint - når jeg søger i Google kommer der i højre side den mulighed at jeg kan prøve lykken og det virker ikke
Avatar billede vuske Seniormester
14. december 2014 - 10:40 #5
Jeg prøver lykken virker igen