Avatar billede Jesper_V Nybegynder
19. november 2014 - 17:04 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

youtube download app til win8 virker ikke?

Når jeg henter youtube download apps til windows 8, vil det ikke virke, for ikke så lang tid siden formateret jeg computeren, og efter følgende kunne jeg ikke få gang i youtube download apps. selv om jeg prøver forskellige apps er det, det samme for dem alle, det vil ikke virke. Nu er jeg meget dum til computer så spørg hvis der er noget jeg lige skal svare på inden.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2014 - 17:23 #1
freeware-versionen af http://www.ytddownloader.com/ virker fint her.
Men den henter kun en fil ad gangen.
Måske mangler du codecs (format-oversættere) - http://www.divx.com/ kan langt det meste.
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
19. november 2014 - 18:32 #2
undskyld men nu efter jeg har lavet noget jeg ikke ved hvad er, så har jeg fået et andet problem der er helt noget andet.
Download virkede i "Mp4/Mp3 download" app
men når jeg åbner den i QuickTime Player er der ingen lyd
når jeg åbner den i windows med skriver den

------------------------------------------------
Fejl i Windows Media Player: C00D11B1

Windows Media Player kan ikke afspille filen.

Prøv følgende:

    Brug Windows Update, eller gå til webstedet for producenten af lydenheden for at se, om der findes en opdateret driver.

    Brug Enhedshåndtering til at kontrollere lydenhedens status.
    Sådan kontrollerer du lydenhedens status

        Søg på pc'en efter Enhedshåndtering, og åbn programmet.

        Udvid Enheder til lyd, video og spil, og kig efter navnet på lydenheden.

        Gør et af følgende:

            Hvis lydenheden vises på listen, men ikonet indeholder et rødt "X," er enheden slået fra. Du slår den til ved at højreklikke på ikonet og klikke på Aktivér.

            Hvis lydenheden ikke vises på listen, skal du udvide Andre enheder eller Systemenheder, og hvis der står Multimedielydkort på listen, skal du højreklikke på ikonet og derefter klikke på Opdater driversoftware. Følg instruktionerne på skærmen for at søge efter og installere driversoftwaren.

            Hvis du ikke kan finde og installere den korrekte driversoftware, skal du gå til webstedet for computer- eller lydenhedsproducenten for at få hjælp.

    Hvis du ikke har installeret en lydenhed på computeren, skal du gøre det og prøve at afspille filen igen. Gå til computer- eller lydenhedsproducentens websted for at få flere oplysninger.

    Hvis du forsøger at afspille en fil på internettet, kan du prøve igen senere. Adgangen til serveren kan midlertidigt være afbrudt, eller der kan være et netværksproblem.

    Hvis du forsøger at afspille en MP3-fil, der indeholder komprimerede ID3-headere, skal du oprette en kopi af filen og derefter bruge et program til redigering af ID3-koder, der ikke kommer fra Microsoft, til at fjerne eller nulstille filens ID3-headere.

    ID3-headeren er en del af filen, der gemmer nummerets albumoplysninger (f.eks. navnet på nummeret, navnet på kunstneren, navnet på albummet samt genren). Disse oplysninger kaldes nogle gange en kode. Når du har fjernet ID3-headere, bør Windows Media Player kunne afspille MP3-filen.
------------------------------------------------

inde under enhedshåndtering har jeg to lyd dimser, der er opdateret når jeg søger.

de hedder
AMD High Definition Audio Device
Conexant High Definition Audio
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2014 - 18:46 #3
det er måske stadig den manglende divx - mit link #2. En oversætter fra et format på nettet til et, som windows kender.
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
19. november 2014 - 22:41 #4
Hold op hvor er du sej.. var ved at få lange nosser af min pc, og så havde du svaret, endda på første svar, lagde bare ikke mærke til det før din næste besked.. Tusind tak :)Jeg tror jeg har givet dig point skriv hvis du ikke fik dem..
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
19. november 2014 - 22:43 #5
Hold op hvor er du sej.. var ved at få lange nosser af min pc, og så havde du svaret, endda på første svar, lagde bare ikke mærke til det før din næste besked.. Tusind tak :)Jeg tror jeg har givet dig point skriv hvis du ikke fik dem..
Avatar billede Jesper_V Nybegynder
19. november 2014 - 22:45 #6
jeg forstår ikke hvordan jeg giver point :) fortæl det og du for point af mig :)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2014 - 23:24 #7
Her er et svar fra mig. Det kan du acceptere, og så får jeg point.