Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2014 - 20:03 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fejl besked ang. sikkerhed.

Jeg vil gerne logge ind på outlook.com men for denne fejlbesked på Mozila firefox

http://gratisupload.dk/vis/716478/

Hvad kan jeg gøre ved det

På Dansk

Tak

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
19. november 2014 - 20:23 #1
Prøv med internet Explorer. Hvis den vil, så er det Firefox, der er hysterisk. Det sker en gang i mellem, at en browser ikke vil noget, som andre godt vil - typisk har de spam-meldinger eller lignende på lister, som de andre ikke bruger.
Internet Explorer er Microsoft som outlook.com, så den bør kunne. Ellers er der noget galt på den adresse, du forsøger at gå ind på.
Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2014 - 20:54 #2
Internet explore har længe ikke virket til outlook.com men nu er der ingen browsere der kan komme ind på outlook.com ??

JH
Avatar billede 220661 Ekspert
19. november 2014 - 21:03 #3
Har du prøvet at nulstille dine browser indstillinger i Firefox? Prøv evt at slette browser data? Kan gøres i Firefox, men du kan også bruge CCleaner til at gøre det.
Avatar billede Jannickhess Professor
19. november 2014 - 21:36 #4
#4

Hvordan sletter jeg Browser data i firefox ?
Det har længe ikke virket på internet explore
Og nu heller ikke gennem crome

JH
Avatar billede 220661 Ekspert
20. november 2014 - 06:28 #5
20. november 2014 - 07:01 #6
Avatar billede Antlars Novice
20. november 2014 - 09:16 #7
Jeg har før oplevet at når jeg havde flere browsere installeret på én gang, så "modarbejdede" de på en eller anden måde hinanden.(IE 10 - firefox - crome).-Derfor er jeg gået over til udelukkende at køre med kun én (IE 10 p. g. af windows 7), men alligevel kan det ske at når jeg klikker på en af de "foretrukne", så er URL-adressen forkert.
Jeg har mistanke om at det evt. hænger sammen med diverse opdateringer. Fordi sidst kom det lige her efter den store Windows opdateringspakke.

Jeg har også prøvet at lede efter "snavs", men der blev intet fundet.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 11:17 #8
Hvordan sletter jeg Browser data i firefox ?
Det har længe ikke virket på internet explore
Og nu heller ikke gennem crome

Tryk på Shift + Ctrl + Delete i Internet explorer, Firefox, Chrome.

Prøv at skrive : www.outlook.com i en af dine browser.
Avatar billede Jannickhess Professor
23. november 2014 - 04:42 #9
Jeg tror, at jeg har fundet en del af problemet.
ved at Google,

læs her
http://gratisupload.dk/vis/716647/

En Certifikatfejl, den gamle Certifikat gjaldt kun til marts 2014, den slettede jeg så, nu står der kun den anden bruger tilbage, med navnet jannick

Jeg vil så gerne oprette en ny Certifikat gældene til den bruger jeg benytter nu.

Hvordan gør jeg det

Hvis jeg selv skulle finde ud af det i løbet af denne her nat så ligger jeg svaret

Men ellers så venter jeg på at nogen svare mig.

JH
Avatar billede Jannickhess Professor
03. juni 2015 - 00:05 #10
Lukker ?