Avatar billede Slettet bruger
19. november 2014 - 20:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

stp kabel , skærm skal jordes ?

Hey.
Idéen med stp kabel er at få afledt "støj" til jord.
En pc skulle gerne være jordforbundet, så det er ok.
Men jeg har lavet et lille Lan med ip kameraer, tilkoblet en switch og et AP.
AP er en client, så den er wireless tilkoblet et andet lan.
I denne opsætning er der jo ikke jord nogen steder. dvs skærmen på stp kablet vil virke som en antenne og fordele evt støj ud på hele netværket.
Min idé er, at lodde en jordledning på et rj45 stik og så sætte en stikprop på med jord og tilkoble stikdåsen og switchen . ( ben til fase og nul fjernes )
kan det bruges eller hvad kan ??
20. november 2014 - 06:59 #1
...Hmm... det burde ikke være nødvendigt ?

---

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/micromak Point ude: 800 ?

Så dette indlæg er nok spild af tid ?

www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 17:58 #2
Hvis du havde undersøgt det lidt nærmere, så ville du opdage at jeg har mange indlæg ( 770 point ) som der slet ikke er kommet kommentarer eller svar på.
Jeg har nu selv lagt et svar og lukket spørgsmålene.
så nu skulle point ude gerne stå i nul om et øjeblik.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2014 - 18:18 #3
lukket.
profil nedlagt.