Avatar billede leifbr Novice
20. november 2014 - 10:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flimmer!

Periodisk står min browser (både Eksplorer og Crome) og Microsoft Outlook og flimrer. Det holder først op, når jeg trykker 'Esc'.
Jeg har totalscannet pcen (Win 7) med både Avast, AEG og Essentials. Men det har ikke hjulpet.
Er der noget hjælp at hente?
Avatar billede GMB80 Nybegynder
20. november 2014 - 11:57 #1
Måske du kan se i Joblisten hvad der står at bruger ressourcer?
Avatar billede leifbr Novice
21. november 2014 - 07:51 #2
Jeg kan ikke åbne joblisten, når der er flimmer!
Avatar billede MADOlsen Forsker
21. november 2014 - 08:07 #3
#2 Men du skrev jo, at det kun var browser og Outlook der flimrede?

Kommer joblisten ikke frem, hvis du trykker CTRL + Shift + ESC?
Avatar billede leifbr Novice
21. november 2014 - 15:07 #4
Flimmeret stopper, når jeg åbner joblisten!

Flimmeret begynder, når jeg vil skrive i fx Googles tekstboks. Når jeg skriver det første bogstav, hopper curseren op i browserens tekstboks og det hele står og blinker. Ved tryk på 'Esc.' er alt normalt igen!