Avatar billede Slettet bruger
21. november 2014 - 17:02 Der er 4 kommentarer

Open office tekstdokument, hvor alle bogstaver blev til #

Jeg håber meget, at der er nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af, hvad der er sket og om jeg kan skaffe opgaveteksten tilbage.

Min datter har siddet og arbejdet med et dokument i OpenOffice (Apache Open Office tm4)over flere dage, noget, hun skal bruge i skolen.
Da hun åbner dokumentet i onsdags 19/11 spørger programmet ind omkring ASCII filterindstillinger. Datteren trykker ok. og kommer ind i sit dokument, hvor alle bogstaver nu er blevet til #-symboler. Dokumentet var på 20 sider, men vokser og vokser med fortsat flere #-symboler......

Er der nogen der ved, hvad der er sket og hvad man kan gøre?

Bedste hilsener
Desperat mor
Avatar billede finb Ekspert
22. november 2014 - 13:17 #1
Der ligger vel ikke en .bak fil et sted ?
Altså >filensNavn<.bak ?
Kunne du lægge den døde fil på gupl.dk
og læg et link her på eksperten
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2014 - 13:37 #2
Hmm, Jeg er desværre ikke særligt god til det her computer noget. Jeg ved ikke hvor jeg skal finde ud af om der en .bak fil henne?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2014 - 14:30 #3
Har fundet ud af, at jeg giver fortabt og sletter det mærkelige dokument og får jr. til at starte forfra i nyt dokument. Håber, at tilfældet ikke gentager sig.

Tak for dit indlæg og tak for at du tog dig tid til at prøve at hjælpe.

Bedste hilsener
Desperat Mor
Avatar billede finb Ekspert
23. november 2014 - 13:48 #4
Slet ikke, der er sikkert nogle nørder i klassen/skolen,
der kan reparere filen !