Avatar billede quocanh89 Nybegynder
23. november 2014 - 14:04 Der er 2 kommentarer

Mikrofon lyder som robot g930

Hejsa.. jeg har et kæmpe problem... jeg har lige købt en g930 headset.. men lige så snart jeg bruger deres program. (Logitech Gaming Software) begyder min Mic lyd som en ROBOT når jeg taler.. sådan hakkene lyd..

men når jeg lukket programmet. virker den fint.. ? nogen der ved hvad det kan være?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2014 - 22:58 #1
dårligt Logitech stuff
du skulle vel sagtens ku bruge headsettet uden deres software ?
Avatar billede puren Ekspert
25. november 2014 - 02:49 #2
Sidwave>> nope det er et USB headset

Der er en morf i programmet der kan lave stemmen om se om den er slået til