Avatar billede wangot Nybegynder
25. november 2014 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk controller

Hej alle i kloge IT folk

Jeg skal bygge en ny filserver og vil høre om der er nogen der har gode erfaringer med eksterne harddisk kontrollere.

Jeg fore stiller min en bestykning med 2 stk 500 gb Sata diske og 2 stk. 2 tb sata harddiske.

Fidusen skulle være at en ekstern controller skulle give en hurtigere harddisk operation når der kopieres store mængder data til serveren.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2014 - 16:45 #1
var det ikke bedre med en ægte NAS ?
Avatar billede wangot Nybegynder
10. december 2014 - 08:35 #2
Det er svært at installerer MS server 2012 og AD på en nas.
Avatar billede wangot Nybegynder
25. marts 2015 - 07:43 #3
Da der ikke er kommet nogle brugbare svar lukker jeg emnet