Avatar billede moodbaz Nybegynder
25. november 2014 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til besvarelse af spørgeskema

Hej!

I forbindelse med min afsluttende hovedopgave på Copenhagen Business Academy har jeg udarbejdet et spørgeskema til min opgave.

Det vil være en rigtig stor hjælp hvis i kunne bruge 2 minutter på at besvare det :D

https://da.surveymonkey.com/s/GDGZKRJ

På forhånd TUSIND TAK!
Avatar billede kurtba Ekspert
25. november 2014 - 23:59 #1
Har du overvejet at fortælle, hvad undersøgelsen går ud  på. Folks rygevaner? Politisk standpunkt eller?
Avatar billede moodbaz Nybegynder
26. november 2014 - 09:29 #2
Hej Kurtba,

Undersøgelsen går ud på at finde ud af hvordan www.Ateo.dk får flere kunder ind. Dertil skal jeg bruge nogle informationer omkring brug af søgemaskiner, brugervenlighed og andet som fremgår i spørgeskemaet. :)
Avatar billede kurtba Ekspert
26. november 2014 - 22:07 #3
Ok. Tak.
Avatar billede moodbaz Nybegynder
10. marts 2015 - 08:14 #4
hej