Avatar billede Tobi4253 Nybegynder
25. november 2014 - 14:49 Der er 2 kommentarer

Eksepmle på gamer computer til 9000

Ville den her gamer computer være optimal? med det mener jeg at delene passer sammen og kølingen er i orden etc.

På forhånd tak for hjælpen!

https://www.komplett.dk/k/cart.aspx
Avatar billede Johansen107 Nybegynder
25. november 2014 - 23:43 #1
Hej man kan desvære ikke se hvad du vil vise fordi du ikke har lavet en liste på komplett.

Hvis jeg kan hjælpe nu ved jeg ikke om du har samlet en pc før.
men hvis du ikke har er der en firma der laver den for dig.

men hvis du er en som mig der arbejder med det til dagligt så kan jeg godt lave en liste med dele også .

men hvis gerne vil slippe for arbejdet kan du købe en komplet maskine her inde http://www.sharkgaming.dk/mightyshark-ultimator.html
Avatar billede Tobi4253 Nybegynder
27. november 2014 - 13:45 #2
ahh undskyld troede at den gemte "cart-list" anyway skriver lige komponenterne ned her :)

EVGA GeForce GTX 970 4GB PhysX CUDA

Intel Core i7-4790K

ASUS Z97-P, Socket-1150

Seagate® Desktop SSHD 1TB

NZXT S340 Midi Tower Sort

Samsung SSD 840 EVO 120GB OEM

Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB

Corsair CX 750W PSU