Avatar billede RandiB Nybegynder
25. november 2014 - 15:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

C# lektiehjælp, Århus

Hej drenge :)

Jeg skal til at lave en større opgave i C# og ønsker derfor en person i Århus området, som har erfaring indenfor C#, som har tid og lyst til at hjælpe mig med lidt lektiehjælp.
Det drejer sig om fra d. 4 december til d. 17 december.

Jeg forventer, du har mulighed for at sidde sammen med mig i nogle timer om eftermiddagen eller aftenen i 2-3 dage i begge uger. Det er svært at sige et bestemt timeantal, da det nok mere bliver efter behov.

Mulighed for betaling.

Kontakt mig på:
http://randibierbaum.wordpress.com/contact/

mvh.
Randi
Avatar billede RandiB Nybegynder
02. december 2014 - 10:27 #1
Er der slet ingen der kunne være interesseret? :)
Avatar billede RandiB Nybegynder
10. marts 2015 - 07:42 #2
lukket
Avatar billede Jens Berthelsen Praktikant
29. november 2018 - 09:47 #3
Prøv at se om ikke du kan finde en underviser/lektiehjælper her: https://gokarakter.dk/folkeskole