Avatar billede tiger_dk Mester
25. november 2014 - 19:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer virker ikke rigtigt !

Hej

Jeg har et problem med min Internet Explorer f.eks, når jeg går ind på www.adobe.com, så skriver den

For the complete experience, please enable JavaScript in your browser. Thank you!

Jeg har været inde og slå den til i Funktioner-Internetindstillnger-Sikkerhed-Brugerdefineret niveau og under Script

Men den bliver ved med, at skrive det samme, når jeg slået det til. Af andre sider kan det også nævnes, at www.youtube.com kan jeg ikke afspille videoer. hvis jeg bruger andre browsere, så Chrome og Firefox, er der ikke problemer med ovenstående ting.

Er der nogen der kan hjælpe her, på forhånd tak !

Mvh
tiger_dk
Avatar billede AndersKT87 Novice
26. november 2014 - 10:14 #1
Jeg ved godt at dette ikke er det svar du leder efter, men har du overvejet helt at skifte browser? IE er ikke verdens bedste browser efter min mening

Google Chrome kan varmt anbefales, og statestikkerne taler for sig selv... der er en grund til at IE ikke længere er den foretrukne browser...

http://www.w3counter.com/globalstats.php
26. november 2014 - 15:18 #2
Du får lige hele 'pakken' ->

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

--

Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.

--

PS: Hvilket STYRESYSTEM ?
Avatar billede tiger_dk Mester
26. november 2014 - 18:19 #3
AndersKT87 - Jeg er godt klar over at IE er noget bras, men det er ikke ensbetydende med, at det skal køre udstabilt. Da jeg har IE på maskinen, kan det lige så godt virke som det hele tiden har gjort.

Jeg bruger også Chrome for det meste og en gang imellem Firefox, men IE bruger jeg også en gang imellem, så det kan også ligeså virke som de andre !

karise_larry  - Det er windows 7 home jeg har, jeg har kørt ovenstående, kender det udmærke godt. Jeg kørte AdwClaner så sent som i går, der var ikke noget at komme efter i loggen. CCleaner kører jeg næsten dagligt.
27. november 2014 - 05:52 #4
... bare taget fra min LINK samling ->

---

Prøv at køre FIXIT
http://go.microsoft.com/?linkid=9726441
Avatar billede tiger_dk Mester
28. november 2014 - 20:23 #5
Det er Adobe Flash Player, den er gal med, har jeg fundet ud af. Men når jeg prøver at hente og installere det, nægter den er at gå igang med installationen, også selvom jeg vælger kør. Det er lige godt hvad browser det foregår i. Og det med at jeg skrev i spørgsmålet - For the complete experience, please enable JavaScript in your browser. Thank you! , jeg har prøvet at være inde se om javascript var slået til i IE, men alligevel skriver den stadig det samme, når jeg har genstartet browseren. Og prøver at gå ind på www.adobe.com igen !

Når jeg f.eks har slettet Adobe Flash Player og vil installere det igen. nægter den det. Hvorfor ? de andre Adobe programmer, Shockwave, AIR er der ingen problemmer med, det er kun Flash Player, der ikke vil ! Det har sku aldrig været udsat for før. Jeg har søgt på google omkring, men synes ikke jeg kan blive klog på det !

FIXIT, virkede ikke !
Avatar billede tiger_dk Mester
28. november 2014 - 22:04 #6
jeg ved ikke om det har noget at gøre med, at jeg opdaterede til den nye java 8 update 25 ! Det var som om det var derefter, et eller andet gik galt !
Avatar billede tiger_dk Mester
11. december 2014 - 18:25 #7
Er der overhovedet ikke andre der har et eller andet forslag til en løsning ! Det driller nemlig stadig ! har prøvet alt muligt !
Avatar billede tiger_dk Mester
22. januar 2015 - 18:59 #8
Jeg har lavet en reinstallation af windows, så jeg er startet fra bunden !

Er der nogen der vil have nogen point, så læg et svar !
Avatar billede tiger_dk Mester
24. januar 2015 - 12:24 #9
Da ingen har reageret på om nogen vil have nogen point lukker jeg !