Avatar billede SeierSimon Nybegynder
26. november 2014 - 15:21 Der er 8 kommentarer

Computer fryser

Jeg har for nyligt fået min computer fået tilbage fra repraration, da den skulle have nye harddisk. Firmaet der har ordnet den har også her geninstalleret Windows.

Og problemet er så her, at nogen gange fryser computeren. Og den kan ikke bruges igen, medmindre med jeg lukker den via power knappen og det kan jeg ikke blive ved med at gøre da det ødelægger computeren. Den kan også sagtens fryse, hvis jeg skal til at logge ind efter den har været på standby.

Min computer er en ASUS K55V med Windows 7.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2014 - 15:52 #1
Prøv at højre klikke på computer og vælg administrer, og gå i logbogen under Windows logger. Herinde lages fejl, og prøv at se om der er en gennemgående fejl man måske kan arbejde videre fra.
Avatar billede SeierSimon Nybegynder
26. november 2014 - 16:02 #2
Under kritisk, står der noget der hedder : Kernel Power. Jeg ved ikke lige om det er noget du ved hvad er.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2014 - 16:12 #3
Kernel Power har med strøm at gøre og den kommer altid hvis computeren lukker utilsigtet ned. Er der andre fejl, som der tidsmæssigt listes lige før den besked?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2014 - 16:13 #4
Kernel power kommer når du trykker på startknappen og tvinger den til at lukke.
Avatar billede SeierSimon Nybegynder
26. november 2014 - 16:22 #5
Hvad med..

- WMI Hændelse 10
- Capi2 Hændels 4107
Avatar billede 220661 Ekspert
26. november 2014 - 21:46 #6
Har prøvet at søge på det, men jeg har desværre ikke noget brugbart jeg kan komme tilbage med desværre.