Avatar billede heenet Novice
27. november 2014 - 12:45 Der er 1 løsning

E-Løsning/forum for mulighed for medlemmer

Jeg søger efter et web system i stil med dette: www.spruz.com

Det er til et community/forum med en specifik målgruppe. Det skal kunne håndterer gratis medlemmer, samt forskellige grupper af betalende medlemmer, som så får fordele.
Langt hen ad vejen dækker spruz.com behovet, og prisen er ikke umiddelbart vanvittig. Men problemet er, at den ikke understøtter andre sprog end engelsk. Det behøver ikke nødvendigvis være et dansk system, men det skal bare kunne håndterer flere sprog. I første omgang dansk og engelsk, men med mulighed for at føje flere på med tiden.

Hvis der findes et system med et indbygget App modul, så vil det være helt fantastisk.

Skulle man alternativt rode sig ud i, at udvikle noget selv, hvor vil så være et godt sted at starte? Jeg fatter ikke en meter php, så det skal være .Net baseret, gerne i stil med Umbraco, som er mit foretrukne CMS.
Der findes vel ikke en pakke til Umbraco, som helt eller delvist understøtter dette?

På forhånd tak
Avatar billede heenet Novice
01. august 2015 - 22:52 #1
Der kommer vist ikke noget brugbart svar på dette forældede spørgsmål...