Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2014 - 19:48 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

update

win update foreslår opdatering: hewlet packard-imaging - nulprint- hp photosmart 6520 series  6,7 MB    men jeg har prøvet tyve gange men det lykkes ikke men kommer med en fejlkode 80070490 windows har fundet en ukendt fejl.
Avatar billede oppes Seniormester
27. november 2014 - 19:49 #1
har win 8,1 pro
Avatar billede claes57 Ekspert
27. november 2014 - 20:14 #2
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/windows-update-error-80070490#1TC=windows-7
tag dig ikke af, at det er til win7 - 8 og 8.1 er samme basis.
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 01:49 #3
hmm, hvad skal gøre nu når jeg har CD- win8 og og jeg har så opgraderet til 8,1 gratis når det var muligt. og nu når jeg følger dit råd- skal jeg sætte cd in og setup o,s,v men der blir spurgt kode og det siger at det forkert jeg har skrivet måske forkert den kode på et papir så hvad skal jeg så. Jeg har ju ikke noget win 8,1 cd kan det gøres med win 8 cd som jeg har køpt og betalt.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 03:48 #4
http://nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
Det program (download er et stykke nede på siden) hentes og køres. Det viser dig din Windows produktnøgle.
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 12:45 #5
er pokki jeg skal installere?
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 12:46 #6
er det pokki jeg skal installere
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 12:48 #7
der står pokki er installeret . du er færdig. Hvad så færdig?
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 13:19 #8
pokki?
http://nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html#DownloadLinks
klik på Download ProduKey with full install/uninstall support
kør programmet, så det viser et billede i stil med https://www.dropbox.com/s/smmykqvqtws14vp/Image012.png?dl=0
så kan du se produktnøglen til din windows, og tjekke om den passer med det, du har skrevet ned.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 13:21 #9
pokki må du fjerne igen - jeg ved ikke, hvordan du fik det ind.
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 13:25 #10
jeg har fundet produkt nøglen hade4 bare skrivet dårlige bogstaver på papiret nu når jden godkændte nøglen så var der intet at vælge mellem bevare intet eller vælge hvad dwer skulle bevares det var kun bevar INTET
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 13:52 #11
så kommer vi ikke længere ad den vej. på http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
ned til 'Installer (9.36 MB)' og vælg den sidste knap '- Direct Download'
hent og installer og kør.
Når programmet vises - så start ved fanebladet 'Step 4' og klik 'Do it' og så resten af systemet via 'next'. I faneblad 'Step 5' skal du kun klikke på 'backup' og 'create' men ikke på de to med 'restore'.
Når du har kørt 'repairs' fanebladet med 'open repairs' så foreslår den nogle ting - det er ok - bare klik 'start repairs'
Når det er færdigt, så afslutter du programmet, og genstarter - og med lidt helt, så er fejlen nu væk.
Avatar billede oppes Seniormester
29. november 2014 - 17:25 #12
Hvor længe skal den køre? Der 37 punkter og den kører stadigvæk på den 1.
Avatar billede claes57 Ekspert
29. november 2014 - 17:44 #13
det kommer an på mængden af tjek og antallet af fejl - men så længe du ser lys på harddisk blinke ind i mellem, så kører den stadig.
Min har ingen problemer, så tjek og rep tog få minutter.
Har du valgt 'select all' i stedet for bare dem, som var tjekket af på forhånd, så skanner du alt igennem - og det vil tage længere noget længere tid - jeg har aldrig gjort det, så har ingen idé om tidsforbrug.
Avatar billede oppes Seniormester
30. november 2014 - 18:51 #14
hjælpe r ikke endnu heller.
Har gjort som du har sagt:Hvad så...........
Avatar billede claes57 Ekspert
30. november 2014 - 19:05 #15
du kan jo næppe lave en systemgendannelse tilbage til før problemet opstod - så jeg ville personligt vælge at indlæse image/backup.
Hvis du ikke ligger inde med sådanne, så er det backup af data og indstillinger nu, og så formatere og indlæse alt fra start (tjek, at du har cd'er og licenskoder inden du formaterer).
Avatar billede oppes Seniormester
01. december 2014 - 00:10 #16
men er det en nødvendigt updatering den der HP-imaging-nullprint , jeg tænker bare hvad skal den gøre godt for.
Avatar billede oppes Seniormester
01. december 2014 - 00:16 #17
der var nemlig en hel anden update idag og den kunde jeg godt installere.Den er denne og det gik bare fint igennem.

Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.189.1038.0)

Installationsdato: ‎30-‎11-‎2014 18:26

Installationsstatus: Gennemført

Opdateringstype: Vigtig

Install this update to revise the definition files that are used to detect viruses, spyware, and other potentially unwanted software. Once you have installed this item, it cannot be removed.

Og denne gik osse fint ind igår.

Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.189.1003.0)

Installationsdato: ‎29-‎11-‎2014 22:55

Installationsstatus: Gennemført

Opdateringstype: Vigtig

Install this update to revise the definition files that are used to detect viruses, spyware, and other potentially unwanted software. Once you have installed this item, it cannot be removed.

Flere oplysninger:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/about/overview.mspx

Hjælp og support:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=52661

Flere oplysninger:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/about/overview.mspx

Hjælp og support:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=52661
Avatar billede oppes Seniormester
01. december 2014 - 00:18 #18
Definition Update for Windows Defender - KB2267602 (Definition 1.189.1003.0)

Installationsdato: ‎29-‎11-‎2014 22:55

Installationsstatus: Gennemført
denne gik også fint ind igår!

Opdateringstype: Vigtig

Install this update to revise the definition files that are used to detect viruses, spyware, and other potentially unwanted software. Once you have installed this item, it cannot be removed.

Flere oplysninger:
http://www.microsoft.com/athome/security/spyware/software/about/overview.mspx

Hjælp og support:
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=52661
Avatar billede claes57 Ekspert
01. december 2014 - 04:49 #19
Windows defender er bare din viruskontrol. Den passer sig selv, men rapporterer ind i samme log.
Spørgsmålet er, om der kan komme vigtige opdateringer ind til Windows mens denne ene hænger. Du må kontakte HP support for at høre, hvad de har i deres opdatering.
Da den er på vej ind, så har den været sat som vigtig. Og ud fra det, så vil der typisk være et kendt hul til angreb udefra. Det må du selv afgøre.
Jeg ville få det fixet.
Avatar billede oppes Seniormester
03. december 2014 - 11:57 #20
HP Customer Care - http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html

Hej Seppo

Tak fordi du kontaktede HP Teknisk support.

Problemer med Windows update, kan vi ikke hjælpe dig med, da denne software ikke er lavet af HP men af Microsoft.
Det vi kan hjælpe med er software lavet af HP og leveret fra HP update.
Du behøver ikke at installere den software fra Microsoft for, at få din printer til at fungere, hvis du bruge software fra HP. Så umiddelbart kan du bare lade være med at installere den.
Hvis du alligevel gerne vil have hjælp til at løse problemet, skal du henvende dig til Microsoft Support eller supporten for din computer.

På nedenstående link kan du downloade software til din printer fra HP. Hvis du under installationen ikke fjerner noget af det software som er anbefalet, vil du samtidig installere HP Update. I fremtiden vil alle opdateringer til din printer, leveret fra HP, komme i dette program. Du kan indstille det til automatisk at søge efter opdateringer til din printer, eller vælge at sæge manuelt. Er det sat til automatisk vil  der komme en meddelse, hvis der er en opdaterng tilgængelig fra HP.

http://ftp.hp.com/pub/softlib/software12/COL43742/mp-108722-3/PS6520_1315-1.exe

Skriv venligst tilbage om du har brug for yderligere hjælp, med HP software eller din printer, eller om vi skal lukke sagen igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2014 - 12:05 #21
I win Update kan du så markere den til 'vis ikke den igen' så er den ude af listen (du kan se den hvis du vælger at gendanne skjulte opdateringer).
Avatar billede oppes Seniormester
03. december 2014 - 19:51 #22
ok det gør jeg. Tak for tålmodighed. og SVAR.
Avatar billede oppes Seniormester
03. december 2014 - 19:54 #23
du er den eneste som har varet med så får du pointerne.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. december 2014 - 20:06 #24
Bare læg et svar selv - men tak for budet. God jul, og god bedring med pc.
Avatar billede oppes Seniormester
03. december 2014 - 21:09 #25
Tak tak god jul til dig også