Avatar billede svla Mester
28. november 2014 - 08:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bærbar asus, mus går istå

Hej
Har en ny bærbar Asus computer med en trådløs Logitech mus.

Den trådløse mus stopper af og til med og fungerer, jeg kan kun få den igang igen ved og genstarte computeren.

Er der nogen som lige kan give et bud på hvad der kan være problemet med en drilagtig mus.

Bruger Windows 8.1
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2014 - 08:51 #1
Har du installeret software der følger med musen, eller forefindes det ikke?
Hvilken model er det ud over Logitech?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2014 - 08:53 #2
Hvis du går i enhedshåndteringen, og finder musen der, er der så under egenskaber noget med strøm styring?
Tænker på om Windows kunne være sat til at må lukke for enheden for at spare på strømmen
Avatar billede poko1 Ekspert
28. november 2014 - 09:21 #3
Avatar billede svla Mester
28. november 2014 - 19:52 #4
Hej
Har fået styr på museproblemet.
Har kigget alt efter i enhedshåntering, har genindstaleret softvare, faktisk tjekket alt, og lige det sidste, musen er ny men jeg har skiftet batterier, og det er måske lidt pinligt, men batterierne har måske slet ikke haft nok strøm på selv om de var nye, - men nu fungerer det.

Tak for dit svar 220661 læg et svar, du fik mig igang med og tjekke de rigtige steder.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. november 2014 - 22:42 #5
Velbekomme og god weekend.